dieta jabłkowa
Dieta

Zasady diety jabłkowej

Dieta jabłkowa jest niestety dosyć monotonna, jednakże jej efekty są znakomite, co sprawia, że jest często stosowana przez wiele osób. Efekty są bardzo szybko widoczne, bowiem już w ciągu 7 dni jej stosowania możemy schudnąć nawet 10 kilogramów. Dieta jabłkowa jest nie tylko dobra na odchudzanie, ale również poprawia przemianę materii i pozwala oczyścić organizm z toksyn.

Główne zasady jabłkowej diety

Dieta jabłkowa jest powszechną formą odchudzania, wśród osób, które pragną stracić kilka zbędnych kilogramów. Jednakże warto nadmienić, że jest to także dieta typowo oczyszczająca. Głównym składnikiem diety, jak sama nazwa wskazuje są jabłka, które to zawierają znaczną ilość przeciwutleniaczy. Jednym z nich jest kwercetyna, której zadaniem jest uszczelnienie naczyń krwionośnych, a także utrzymanie poziomu cholesterolu. Jabłka hamują, więc rozwój miażdżycy, a także różne choroby serca.

Jabłka działają także antywirusowo, ponieważ mają dużo witaminy C. Dzięki temu zwiększamy odporność organizmu. Warto, więc jabłka spożywać zwłaszcza w sezonie zimowym i jesiennym.

Jabłka mają także wiele pierwiastków mineralnych np.:

  • Żelazo
  • Krzem
  • Miedź
  • Cynk
  • Potas
  • Magnez

Jak stosować dietę jabłkową?

Dietę jabłkową możemy zastosować mając na uwadze jej dwie wersje. Jedną z nich jest to, kiedy jabłka dodajemy do codziennych posiłków, zaś w drugiej odsłonie jabłka stanowią jedyny składnik posiłku. Drugi wariant diety jest bardziej rygorystyczny, co sprawia, że nie możemy go stosować dłużej aniżeli siedem dni.

Aby dieta jabłkowa przynosiła efekty powinniśmy się do niej przygotować i kilka dni przed rozpoczęciem stopniowo ograniczać posiłki a zwłaszcza wyeliminować słodycze, kawę i alkohol. Efekty są widoczne bardzo szybko, już po kilku dniach stosowania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.